یک ارتباط نامرئی در میان تمام مفاهیم موجود در کره خاکی دیده می شود، ارتباطی که اگر آن را به درستی شناسایی کنید شاهکارهایی را خلق خواهید کرد. پیوند هنر و علم معاصر یکی از همین ارتباطهای طلایی است.
اگر گمان میکنید موفقیت در فضای دیجیتال در گرو پیاده سازی موفقیت آمیز الگوریتم های گوگل و بهینه سازی است، سخت در اشتباه هستید.
گوگل و تمام ابزارهایی که برای بهینه سازی محتوای دیجیتال به کار گرفته می شوند با تمام قوا سعی دارند رفتار انسان ها را تقلید کنند. شاید به مراتب این جمله را شنیده باشید که گوگل در حال پیشرفت است و هرروز با هوش تر از روز قبل می شود.
اما گوگل هنوز به حدود هوش انسان نزدیک نشده است. تمام ابزارهایی که در زمینه بهینه سازی سایت به کار گرفته می شوند سعی دارند معیاری برای تولید محتوای با کیفیت پیدا کنند. اما هیچ کس به اندازه انسان در این زمینه واجد صلاحیت نیست.
چشمهای ناظران نه الگوریتمهای موتورهای جستجو
موفقیت از آن کسب و کاری می شود که برای کاربران زنده تولید محتوا می کند. کاربرانی که با نگاه ماشینی محتوای شما را ارزیابی نمی کنند.
برای جلب توجه چنین کاربرانی به پیوند هنر و علم معاصر نیاز خواهید داشت.
فرقی نمی کند مربی ورزشی باشید، جراح زیبایی باشید یا مالک فروشگاه مد و پوشاک، تنها زمانی قادر به برقراری ارتباط با کاربر خواهید بود که ظرافتهای انسانی را در کنار تخصص خود به تصویر بکشید.
برای این کار به تولید محتواهای متنی طول و درازی که آکنده از کلمات کلیدی هستند نیازی نخواهید داشت. کافیست حقیقت را در قالب کلمات یا تصاویر به نمایش بگذارید.
نتیجه چنین حرکتی را از نزدیک لمس کرده ایم. هیجانی که از تماشای تصاویر محصولات شما به کاربر دست می دهد مثال زدنی است. هنر ما انتخاب بهترین زاویه برای نمایش تخصص و تبحر شماست. تصویری که فقط برای ثبت فرم قبل و بعد از عمل بینی ثبت نشده است. بلکه نگاه هنرمندانه شما به بینی افراد را به نمایش می گذارد.
هنر ما شکار لحظه تولد ایده در ذهن شماست. اشتراک این لحظه با کاربرانتان پیوندی ناگسستنی را میان شما برقرار خواهد کرد.
تصاویر اسناد معتبری هستند
با سال ها تجربه و عشق در زمینه کاری خود فعالیت کرده اید، اکنون می خواهید حاصل سال ها عشق ورزیدن خود را با جهان پیرامون به اشتراک بگذارید.
اما چه چیز گواه گفتههای شماست؟
ما برای تایید گفتههای شما با شما زندگی کردهایم. روزهای متمادی در کنار شما نحوه انجام کار در کسب و کارتان را تجربه کردیم. اینگونه بود که لحظه خلق ایده را برای کاربران تان به تصویر کشیدیم.
محتوای تصویری که در اینستاگرام یا وبسایت شما می نشیند، جلوه ای از زندگی واقعی و کاری شما را به تصویر خواهد کشید. کاربران تنها با مشاهده این تصاویر شما را می شناسند.
این تصاویر هویت برند شماست که در عین زیبایی، ضامن تخصص شماست.
شستن چشمها
همیشه در کنار اطلاعاتی که در اختیار کاربران میگذاشتید از تصاویر نیز استفاده میکردید. اما این تصاویر از کجا و با چه هدفی تهیه می شدند؟
آیا فقط برای افزایش جذابیت بصری محتوا به فکر تهیه تصویر افتادهاید، یا از انجام این کار هدفی داشتید؟
هر تصویر قطعه ای از پازلی است که شما را تعریف می کند.
دانش دیجیتال مارکتینگ
برای خلق یک برند در فضای تجارت الکترونیک در کنار برخورداری از دانش بازاریابی باید ذوق و قریحه کاربران را تحریک کنید.
تصاویر بهترین ابزار برای این کار هستند.
در عکس هایی که هنر و ظرافت محصولات و خدمات شما را به تصویر می کشند، خودتان را معرفی خواهید کرد.
محتوای تصویری در ارتباط موثر با کاربر بی نظیر است. اما اگر این محتوا به درستی انتخاب نشده باشد به سادگی پیوند میان و شما را تخریب خواهد کرد.
حقیقت را فراموش نکنید
کاربر از دیدن برش های ظریفی که برای دوخت پالتو زمستانی به کار رفته است لذت می برد و شما را می شناسد. نه مشاهده مدلی که در کنار درختان پاییزی پالتوی شما را بر تن کرده است. این تصویر از نظر زیبایی شناختی بی مثال است. اما چه نقشی در فروش و برندسازی شما خواهد داشت؟
تولید محتوای تصویری تاثیرگذار فقط به معنی عکاسی هنرمندانه نیست.
در تولید محتوای تصویری پیامی برای کاربر در نظر گرفته می شود. پیامی که پاسخ سوالات او را در خود جای داده است. آیا سوال کاربر و پاسخ مناسب را می شناسید؟